مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 07:502020-07-23اقتصادي

کاهش 43 درصدی صادرات از گمرک چهارمحال و بختیاری


مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارماهه ابتدایی سال با کاهش 43 درصدی صادرات از گمرک استان مواجه بودیم، علت کاهش صادرات به خاطر بسته بودن مرزها به علت شیوع کرونا بود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارماهه ابتدایی سال با کاهش 43 درصدی صادرات از گمرک استان مواجه بودیم، علت کاهش صادرات به خاطر بسته بودن مرزها به علت شیوع کرونا بود.

اسماعیل الله دادی دوم مردادماه در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال 98 حدود 83 میلیون دلار کالا از استان به خارج از کشور صادر شد، اظهار کرد: میزان صادرات محصول نسبت به سال 97 حدود 0.

3 درصد افزایش داشت.

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در چهارماهه ابتدایی سال جاری حدود 17 میلیون دلار کالا از استان به خارج از کشور صادر شده است،ادامه داد: در این مدت با کاهش 43 درصدی صادرات مواجه بودیم، علت کاهش صادرات به خاطر بسته بودن مرزها به علت شیوع کرونا بود.

وی ادامه داد: در خردادماه و تیرماه باتوجه به کاهش محدودیت های صادراتی، وضعیت در حال مطلوب شدن است، ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری حدود 100 میلیون دلار است، اما واحدهای تولیدی بزرگ استان از جمله سیمان، ورق تاراز و کارخانه ابتکار هاشمی عمده صادرات خود را از سایر گمرکات کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 43 درصدی صادرات از گمرک چهارمحال و بختیاری

کاهش 43 درصدی صادرات از گمرک چهارمحال و بختیاری