مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 07:352020-07-23بين الملل

تاکید قطر بر آمادگی برای حل بحران با کشورهای محاصره کننده از طُرق دپیلماتیک


نماینده دائم قطر در سازمان ملل متحد در بیانیه ای تأکید کرد که این کشور به حل بحران با کشورهای محاصره کننده خود (عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر) از راه های دیپلماتیک پایبند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علیاء آل ثانی نماینده دائم قطر در سازمان ملل طی یک نشست ویدئو کنفرانسی شورای امنیت سازمان ملل متحد بر پایبندی قطر به حل بحران کشورهای حاشیه خلیج فارس از طریق راه های دیپلماتیک تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی کشور قطر قنا ، این مقام قطری اعلام کرد که قطر به حل بحران با کشورهای محاصره کننده (عربستان سعودی، امارات، بحرین و مصر) از راه های مسالمت آمیز و دیپلماسی مثل میانجیگری و گفت و گوی سازنده ی غیرمشروط پایبند است.

وی در ادامه با ظالمانه و غیرقانونی خواندن محاصره و  اقدامات اتخاذ شده این 4 کشور علیه قطر تأکید کرد، که این اقدامات در تضاد با منشور سازمان ملل متحد، حقوق بین الملل، معاهده ها و توافقات بین المللی است.

روابط چهار کشور عربی عربستان سعودی، امارات، مصر و بحرین با قطر اندکی پس از اولین سفر خارجی دونالد ترامپ در مقام رییس جمهور آمریکا که به عربستان سعودی انجام شد، بحرانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید قطر بر آمادگی برای حل بحران با کشورهای محاصره کننده از طُرق دپیلماتیک

تاکید قطر بر آمادگی برای حل بحران با کشورهای محاصره کننده از طُرق دپیلماتیک