موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - شمس آذر قزوين - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازي پرسپوليس - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - ورزشگاه سردار آزادگان - سازمان مديريت بحران تهران - مديركل دامپزشكي كردستان - آندره آنگيسا - خريد و قيمت - خلاصه بازي بايرن مونيخ - زنداني فرانسوي - تور خارجي - رييس ستاد اجرايي فرمان امام - استاديوم مستايا - كارگردان ژاپني - ارتقاء سلامت اجتماعي - تيم ايراني - سرنگ آلوده

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 05:202020-07-23سياسي

چرا ازدواج آب رفت؟/ مسؤولانی که فقط توصیه می کنند


در حالی که قانون تسهیل ازدواج 15 سال است که در مجلس خاک می خورد، وزیر جوانان از خانواده ها می خواهد «زمینه ازدواج جوانان را مهیا کنند!» و معاونت جوانانش از راه اندازی پویش های مردمی برای حمایت حرف می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه :جام جم در گزارشی به موضوع کاهش ازدواج و دلایل آن پرداخته است که بخش های مهم آن در ادامه می آید.

راه اندازی پویش برای حل مشکل ازدواج! قصه ازدواج در ایران دمیدن سرنا از سر گشاد آن است، در حالی که قانون تسهیل ازدواج 15 سال است که در مجلس خاک می خورد، وزیر جوانان از خانواده ها می خواهد زمینه ازدواج جوانان را مهیا کنند! و معاونت جوانانش از راه اندازی پویش های مردمی برای حمایت حرف می زند.

  چند دوره بهارستان پر و خالی شده و بعد از گذشت این همه سال حالا مواد سیزده گانه قانون تسهیل ازدواج جوانان به رویایی می ماند و از زبان تصمیم گیران و مسوولان که طبعا باید مجریان قانون باشند تنها توصیه و آمار های هشداردهنده شنیده می شود، آمارهایی که طبعا باید معیار اتخاذ تصمیم از سوی خودشان باشد و نیست.

نایب رییس مجلس گفته 12میلیون نفر جوان در سن ازدواج داریم که متأسفانه نزدیک به 5/1 میلیون نفر آنها در آستانه تجرد قطعی و یأس ازدواج هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ازدواج آب رفت؟/ مسؤولانی که فقط توصیه می کنند

چرا ازدواج آب رفت؟/ مسؤولانی که فقط توصیه می کنند