مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 05:152020-07-23اجتماعي

بودجه اختصاصی برای اتمام مدارس خیرساز گنبدکاووس


مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به دیدار با معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش، گفت: در این جلسه بر تخصیص بودجه اختصاصی برای پروژه های نیمه تمام و خیرساز گنبدکاووس تاکید شد.

- کمال الدین نظرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه در روزهای گذشته به همراه نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس و رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان دیدارهایی را در سطح ملی برگزار کرده است، اظهار کرد: به لطف خدا خروجی این جلسات بسیار خوب و برای شهرستان ما پربرکت بود.

وی با بیان اینکه به همراه امان قلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس در مجلس با معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور دیدار کردیم، افزود: در این دیدار که در راستای بحث و تبادل نظر برای بررسی وضعیت پروژه های نیمه تمام و خیرساز مدارس گنبدکاووس برگزار شد به تفاهمات خوبی رسیدیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در این جلسه پیرامون در نظر گرفتن بودجه اختصاصی برای اتمام هرچه زودتر پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش گنبدکاووس تاکید شد، ادامه داد: در حال حاضر پروژه های خیرساز نیمه تمام شهرستان گنبدکاووس شامل آموزشگاه های جباری ، اسماعیلی ، شیرمحمدلی ، تکه لر ، قره ماخر ، پلی حاجی و ملک علی تپه هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه اختصاصی برای اتمام مدارس خیرساز گنبدکاووس

بودجه اختصاصی برای اتمام مدارس خیرساز گنبدکاووس