مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 05:002020-07-23پزشكي

افراد علامت دار به جای بیمارستان به مراکز جامع سلامت شهری بروند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از افرادی که هرکدام از علائم ابتلا به ویروس کرونا را دارند خواست ابتدا به مراکز خدمات جامع سلامت شهری مراجعه کنند تا پس از انجام معاینات و آزمایش های لازم و در صورت نیاز به بستری، - ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از افرادی که هرکدام از علائم ابتلا به ویروس کرونا را دارند خواست ابتدا به مراکز خدمات جامع سلامت شهری مراجعه کنند تا پس از انجام معاینات و آزمایش های لازم و در صورت نیاز به بستری، به بیمارستان ها ارجاع داده شده و در غیر این صورت در منزل قرنطینه شوند.

کمال حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت شهری 16 ساعته در استان اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر 57 مرکز مراقبت بیماری های حاد تنفسی در استان از ساعت 8 صبح تا 20 شب فعال است.

وی افزود: 4 مرکز خدمات جامع سلامت شهری در شهر اصفهان و مابقی در شهرستان های استان، خدمات مورد نیاز بهداشتی و درمانی در زمینه بیماری کووید19 را به مردم ارائه می کنند.

رییس مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به اینکه 4 مرکز شهر اصفهان در 4 نقطه مختلف شهر برای دسترسی شهروندان پیش بینی شده است، گفت: مرکز جامع سلامت شهری شهید اول در خیابان معراج، نرسیده به چهارراه فجر؛ مرکز خدمات جامع سلامت شهری خوراسگان یک(بنکدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد علامت دار به جای بیمارستان به مراکز جامع سلامت شهری بروند

افراد علامت دار به جای بیمارستان به مراکز جامع سلامت شهری بروند