مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 04:052020-07-23اقتصادي

برکت زکات در سفره 70 هزار کرمانشاهی


دبیر شورای زکات استان کرمانشاه از جمع آوری 22 میلیارد تومان زکات طی امسال خبر داد وافزود: سال گذشته از محل برکات زکات بیش از 70 هزار نیازمند در استان بهره مند شدند و امسال امیدواریم با افزایش زکات جمع آوری شده تعداد بیشتری بهره مند شوند.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر شورای زکات استان کرمانشاه از جمع آوری 22 میلیارد تومان زکات طی امسال خبر داد وافزود: سال گذشته از محل برکات زکات بیش از 70 هزار نیازمند در استان بهره مند شدند و امسال امیدواریم با افزایش زکات جمع آوری شده تعداد بیشتری بهره مند شوند.

محسن رخصی اظهار کرد با اشاره به جمع آوری 25 میلیارد تومان زکات در سال گذشته، گفت: 45 درصد از این میزان زکات پرداختی واجب، 16 درصد مستحبی و باقی به زکات فطره اختصاص داشت.

وی افزود: زکات سال گذشته مودیان کرمانشاهی رشد 60 درصدی نسبت به سال ماقبل آن داشت و طی سال گذشته امداد استان به دلیل جمع آوری این میزان زکات و تحقق 178 درصدی تعهدات، رتبه برتر کشور را کسب کرد.

رخصی تصریح کرد: بیش از 81 درصد از زکات جمع آوری شده در سال گذشته به منظور محرومیت زدایی و باقی به منظور ساخت و تعمیر پروژه های عام المنفعه هزینه شده است.

وی افزود: با زکات پرداختی مودیان در سال گذشته، 70 هزار و 159 نیازمند در استان از برکات این واجب الهی برای تامین هزینه های عمرانی، تحصیل، درمان، مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکت زکات در سفره 70 هزار کرمانشاهی

برکت زکات در سفره 70 هزار کرمانشاهی