مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 03:252020-07-23اقتصادي

اختصاص 60 میلیارد تومان برای توسعه ناوگان شبکه حمل و نقل عمومی سنندج


با استفاده از محل بند ( د) تبصره (5) قانون بودجه سال 98 این شهرداری موفق شد برای نخستین بار در تاریخ شهرداری سنندج نسبت به اخذ مجوز انتشار اوراق مشارکت 60 میلیارد تومانی برای توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی این شهر اقدام کند.

- حشمت اله صیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: سیستم حمل و نقل عمومی هر شهر بخشی اساسی از ساختار اقتصادی و اجتماعی  آن شهر است.

وی افزود: گسترش روزافزون شهر سنندج در دهه اخیر موجب افزایش چشمگیر تقاضاهای درون شهری شده و همین امر هم باعث ایجاد اثرات منفی بر زندگی شهروندان از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تصادفات درون شهری هم شده است.

وی گفت: یکی از راهکارهای مناسب در جهت کاهش ترافیک در سطح شهرها توسعه حمل و نقل عمومی و همگانی است.

صیدی عنوان کرد: اجرایی ترین انواع حمل و نقل همگانی، توسعه و نوسازی شبکه اتوبوس رانی شهر است که برای بهبود وضعیت جابجایی شهروندان در سطح شهر نیز باید به ارتقاء کیفیت این ناوگان توجه زیادی داشت.

وی افزود: متاسفانه ناوگان اتوبوس رانی سنندج فرسوده بود و در چند سال اخیر هیچ اقدامی در جهت نوسازی این ناوگان مهم انجام نشده است.

شهردار سنندج تصریح کرد: در شرایط کنونی هم تولید اتوبوس توسط برخی از کارخانجات به دلایل زیادی متوقف و یا هزینه خرید هر دستگاه اتوبوس چندین برابر افزایش یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 60 میلیارد تومان برای توسعه ناوگان شبکه حمل و نقل عمومی سنندج

اختصاص 60 میلیارد تومان برای توسعه ناوگان شبکه حمل و نقل عمومی سنندج