مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 03:252020-07-23سياسي

مسئولان فارغ از نوع نگاه و دیدگاه سیاسی به مردم خدمت کنند


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مشکلات این استان در حوزه محیط زیست و تجهیزات بهداشتی و درمانی، گفت: مسئولان فارغ از نوع نگاه و دیدگاه سیاسی تنها به مردم خدمت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت رسول الله فلاحتی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به سالروز ازدواج امیر مؤمنان علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: امیدواریم جوانان ایرانی از زندگی این دو عزیز الگوبرداری کنند.

وی با بیان اینکه امروز همه بشریت بر این باور هستند که الگوبرداری سیره زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در جامعه شیعیان خالی است، افزود: در دوره ای از انقلاب دشمنان تلاش کردند با بهره گیری از برخی موارد ایران را به سمت کنترل موالید سوق دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به اینکه نخستین پیش نیاز بشر برای زندگی در هر جامعه ای داشتن فضای پاک و سالم محیط زیست است، گفت: داشتن محیط زیست سالم از مواردی که همه موجودات برای زنده بودن به آن نیاز دارند.

وی با بیان اینکه متأسفانه شاهد آسیب های فراوان به حوزه محیط زیست استان گیلان هستیم، تصریح کرد: در این سال ها متأسفانه آنگونه که باید در سطح کلان به این موضوع توجه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان فارغ از نوع نگاه و دیدگاه سیاسی به مردم خدمت کنند

مسئولان فارغ از نوع نگاه و دیدگاه سیاسی به مردم خدمت کنند