مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 02:502020-07-22اقتصادي

سی و یکمین شهر خراسان جنوبی مجوز دریافت کرد


بخش ماژان شهرستان خوسف به عنوان سی و یکمین شهر خراسان جنویی مجوز دریافت کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف اظهار کرد: بخش ماژان شهرستان خوسف به عنوان سی و یکمین شهر خراسان جنویی مجوز دریافت کرد.

محمد شفیعی، امروز دوم مرداد گفت: با پیگیری و قول استاندار در جمع مردم این روستا و بازدید اخیر و ارسال طرح ارتقای روستای ماژان به وزارت کشور مجوز ارتقای آن دریافت شده است واین قول استاندار محترم ازسفر به شهرستان به مانند مابقی مصوبات محقق شد که سال ها مردم چشم انتظار ارتقا وشهرشدن ماژان بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوسف، وی ضمن تبریک به مردم این بخش و شهرستان در روز مبارک اول ذی الحجه، ادامه داد: یکی از ضرورت ها و مطالبات در این بخش از شهرستان، آرزوی دیرینه مردم روستای ماژان برای ارتقاء به شهر بود که اکنون وزیر کشور، شهر شدن روستای ماژان را ابلاغ کرد.

فرماندار خوسف با بیان اینکه ارتقای این روستا با پیگیری های مجدانه استاندار خراسان جنوبی اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: بخش جلگه ماژان به عنوان یکی از بزرگترین بخش های خراسان جنوبی با ظرفیت های بسیار زیاد در بخش های کشاورزی، گردشگری و معادن مطرح بوده است که با این ارتقا تحولی در سطح بخش رخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و یکمین شهر خراسان جنوبی مجوز دریافت کرد

سی و یکمین شهر خراسان جنوبی مجوز دریافت کرد