مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 20:052020-07-22فناوري

675 تاکسی در قم به سیستم پرداخت الکترونیکی مجهز می شوند


رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: هدف گذاری برای سال جاری این بوده که 675 تاکسی بی سیم در قم را به سیستم پرداخت الکترونیکی مجهز کنیم و سپس به سراغ تاکسی های خطی و گردشی برویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کورش محمدحسینی با اشاره به اهمیت اجرای پرداخت های الکترونیکی در وسایل نقلیه عمومی، اظهار کرد: روند این کار از دی ماه سال گذشته در قم به صورت آزمایشی و پایلوت با تاکسی بی سیم، روند را آغاز شد که در نخستین گام 60 تاکسی خطی و گردشی از این قابلیت پرداخت برخوردار شدند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه در سال جاری 140 تاکسی بی سیم مجهز به سیستم پرداخت شده است، ابراز کرد: هدف گذاری برای سال جاری این بوده که  675 تاکسی بی سیم در قم را به این سیستم مجهز کنیم و سپس به سراغ تاکسی های خطی و گردشی برویم.

محمدحسینی ادامه داد: در حال حاضر در قم، 6 هزار تاکسی در حمل ونقل عمومی فعال است که با توسعه زیرساخت های لازم تمام تاکسی های خطی و گردشی به پرداخت الکترونیک مجهز می شوند.

وی تصریح کرد: در سیستم پرداخت QR مبالغ از کیف پول مسافر کم و به کیف پول راننده اضافه می شود و راننده نیاز به گوشی هوشمند دارد که در حال حاضر فقط اپلیکیشن قمیار دارای این قابلیت نصب است و هر شرکتی با این قابلیت فعال شود، در پرتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

675 تاکسی در قم به سیستم پرداخت الکترونیکی مجهز می شوند

675 تاکسی در قم به سیستم پرداخت الکترونیکی مجهز می شوند