مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 19:352020-07-22حوادث

مرگ و میر ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی 2 برابر شد


مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: 29 نفر در سه ماهه اول امسال بر اثر حوادث ناشی از کار دراستان جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بوده است.

- علی صفایی فرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: 29 نفر در سه ماهه اول امسال بر اثر حوادث ناشی از کار در استان آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بوده است و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 15 نفر بود نزدیک به دو برابر افزایش یافته است.

وی علت فوت این افراد را به این صورت تشریح کرد 10 نفر به علت سقوط از بلندی، چهار نفر بر اثر برخورد جسم سخت، سه نفر بر اثر برق گرفتگی و یک نفر نیز بر اثر سوختگی و یک نفر نیز به علت خفگی جان خود را از دست داده اند.

صفایی فرد اضافه کرد: در این مدت تعداد 268 نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 9 نفر زن و بقیه مرد بودند.

صفایی فرد گفت: در خرداد ماه امسال نیز 10 نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن که  پنج نفر بود پنج نفر افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در همین مدت  121 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که چهار نفر از آنها زن بودند و این آمار نسبت به مدت مشابه در سال98 افزایش 17


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ و میر ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی 2 برابر شد

مرگ و میر ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی 2 برابر شد