مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 17:452020-07-22سياسي

3هزار و 500 دانشجوی نخبه دانشگاه ها تحت پوشش بهزیستی تهران


معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران گفت: 3500 دانشجوی نخبه و فرهیخته تحت حمایت و پوشش خانواده بهزیستی استان تهران درجات عالی علمی را طی می کنند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سید احمد خادم معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران بعداز ظهر امروز در آیین افتتاح طرح های بهزیستی شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: مصداق عینی عمل صالح در ارائه خدمات به ضعیف ترین افراد در سازمان بهزیستی است.

وی با اشاره به اینکه مددجویان ولی نعمتان ما هستند، افزود: فرزندان و معلولان که شالوده سازمانی کار ما بر آن استوار شده، دارای ظرفیت های بالای هستند که می توان از آن ها برای رشد و توسعه کشور بهره برد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران ادامه داد: در حال حاضر بیش از 3500 نفر از دانشجویان نخبه و فرهیخته کشور که درجات عالی علمی را در دانشگاه های معتبر و بزرگ کشور طی می کنند از فرزندان و یا افراد تحت پوشش خانواده بزرگ بهزیستی هستند.

خادم با بیان اینکه رویکرد ما در سازمان بهزیستی تکیه بر خردورزی و اندیشه ورزی است، تأکید کرد: شورای اندیشه ورزی در خانواده بهزیستی در سطح کلان تشکیل شده و امیدواریم که به زودی شورای اندیشه ورزی معلولان هم در سطح شهرستان اسلامشهر تشکیل شود تا بتوانیم با استفاده از نظرات و ایده های این شورا، آنچه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3هزار و 500 دانشجوی نخبه دانشگاه ها تحت پوشش بهزیستی تهران

3هزار و 500 دانشجوی نخبه دانشگاه ها تحت پوشش بهزیستی تهران