مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 14:252020-07-22سياسي

1000 فقره جهیزیه به نوعروسان بوشهری اهدا می شود


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هزار فقره جهیزیه به نوعروسان بوشهری اهدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد در مجموع 120 نوع خدمت به جامعه تحت پوشش ارائه می کند که مهمترین هدف از این برنامه ها بازیابی و توانمندسازی آنها برای داشتن یک زندگی مستقل و آبرومند است.

وی افزود: در کنار هر یک از این خدمات پیوست فرهنگی نیز وجود دارد تا زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و اقتصادی برای این خانواده ها محقق شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: یکی از این پیوست های فرهنگی، ارائه بسته های آموزشی برای آماده کردن خانواده های دارای فرزند دختر برای یک ازدواج با دوام است.

لطفی ادامه داد: این بسته ها به شکل آموزش های کاربردی پیش از ازدواج، مشاوره های رایگان برای انتخاب همسر و همسرداری در کنار تأمین جهیزیه برای شروع یک زندگی تدوین شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا و با استفاده از کمک های خیرین حقیقی و حقوقی از جمله استانداری بوشهر، سپاه امام صادق (ع)، بنیاد برکت و مراکز نیکوکاری، طی سال های 94 تا 98، هفت هزار و 984 فقره جهیزیه به ارزش 137 میلیارد ریال در اختیار نوعروسان تحت پوشش این نهاد در استان بوشهر قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 فقره جهیزیه به نوعروسان بوشهری اهدا می شود

1000 فقره جهیزیه به نوعروسان بوشهری اهدا می شود