مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 14:002020-07-22اقتصادي

وعده معاون وزیر به استاندار در حمایت از جنگل های کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور دیدار و گفتگو کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های همه مقامات و مسئولان کشور برای حفاظت از سرمایه های ملی  اعم از جنگل ها، مرتع و محیط زیست استان از تلاش های رییس سازمان جنگل ها و همکارانش در مرکز و استان نیز تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان کرد: ایثار و از جان گذشتگی مردم استان و جان فشانی البرز زارعی و 5 تن دیگر از عزیزان که در دیگر استان ها شجاعانه و تا پای جان به دفاع و حراست از این سرمایه های خدادادی پرداختند هرگز فراموش نمی شود.

نماینده عالی دولت در استان، اظهار داشت: این از خود گذشتگی ها و جانفشانی ها  به عنوان یک سند تاریخی و ماندگار ثبت و ضبط خواهد شد تا نسل های کنونی و آیندگان در برابر این ایثارگری ها تعظیم کنند.

استاندار در خصوص وضعیت نیروی انسانی منابع طبیعی استان، تجهیزات، امکانات و اعتبارات خواستار توجه معاون رییس جمهور شد که با استقبال و موافقت وی برای پیگیری و تامین خواسته های مطرح شده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده معاون وزیر به استاندار در حمایت از جنگل های کهگیلویه و بویراحمد

وعده معاون وزیر به استاندار در حمایت از جنگل های کهگیلویه و بویراحمد