مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 13:552020-07-22فرهنگي

کلاسیک های حاضر در جشنواره ونیز معرفی شدند/ از پاچینو تا آلن دلون


جشنواره فیلم ونیز اعلام کرد فیلم های کلاسیکی چون «رفقای خوب» مارتین اسکورسیزی و «سرپیکو» سیدنی لومت را در این دوره در بخش کلاسیک ها به نمایش درمی آورد.

- جشنواره فیلم ونیز اعلام کرد فیلم های کلاسیکی چون رفقای خوب مارتین اسکورسیزی و سرپیکو سیدنی لومت را در این دوره در بخش کلاسیک ها به نمایش درمی آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم کلاسیک گانگستری رفقای خوب ساخته مارتین اسکورسیزی در سال 1990 و تریلر سرپیکو درباره پلیس های فاسد ساخته سیدنی لومت محصول 1973 از جمله فیلم هایی هستند که در بخش کلاسیک هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز به نمایش درمی آیند.

در فهرست فیلم های بخش کلاسیک جشنواره ونیز 2020 همچنین فیلم هایی از ژان پی یر ملویل، مایکل آنجلو آنتونیونی و سلیمان سیسه هم جای دارند.

سازمان دهندگان این جشنواره امروز چهارشنبه اعلام کردند فیلم جنایی رمانس وقایع نگاری یک ماجرای عاشقانه ساخته آنتونیونی در سال 1950، فیلم درام سیسه با عنوان دختر جوان محصول سال 1975 و تریلر ملویل با عنوان دایره سرخ محصول 1970 با بازی آلن دلون شماری از فیلم های بخش کلاسیک این دوره هستند.

دیگر فیلم های این بخش که تقریباً دربرگیرنده یک قرن تاریخ سینما هستند شامل فیلم نوار 1939 فریتس لانگ فقط یک عشق با بازی سیلویا سیدی و هنری فوندا، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاسیک های حاضر در جشنواره ونیز معرفی شدند/ از پاچینو تا آلن دلون

کلاسیک های حاضر در جشنواره ونیز معرفی شدند/ از پاچینو تا آلن دلون