مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 13:502020-07-22سياسي

دشمنان به دنبال رواج منکرات در جامعه هستند


امروز دشمن بدنبال رواج منکرات و برداشته شدن قباحت کارهای منکر در جامعه برای دور کردن مردم از ارزش های دینی است.

- ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه سلماس گفت: امروز دشمن بدنبال رواج منکرات و برداشته شدن قباحت کارهای منکر در جامعه برای دور کردن مردم از ارزش های دینی است.

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امروز اول مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه سلماس گفت:امروز دشمن برای تضعیف بنیه اعتقادی و دینی جوانان ما برنامه ریزی های بسیار مستحکم و هزینه های بسیار کرده اند و تلاششان بر رایج کردن منکرات و برداشته شدن قباحت کارهای منکر در جامعه برای دور کردن مردم از ارزش های دینی است.

وی تصریح کرد: ما هم برای این مقابله فرهنگی وظیفه داریم قدم برداریم و در راستای نشر معروف و خودداری از منکر تلاش خود را بکار گیریم.

حجت الاسلام طباطبایی بابیان اینکه اهالی رسانه و خبرنگاران پیش قراولان عرصه فرهنگ و اطلاع رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: تغذیه مطلوب مطالب اجتماعی و فرهنگی به افراد مختلف جامعه باید طوری در خروجی اخلار صورت گیرد که ضرری به کسی نرسد و هتک حرمت افراد و اشخاص صورت نگیرد.

وی افزود: رعایت عدالت و قانون و نیز ارزش های جامعه اسلامی، ایجاد انگیزه برای انجام کارهای تاثیرگذار در عرصه های مختلف و داشتن معرفت و قدرت تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال رواج منکرات در جامعه هستند

دشمنان به دنبال رواج منکرات در جامعه هستند