مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 13:202020-07-22فرهنگي

بازگشایی سینماهای کردستان از اول مرداد


سینماهای این استان از اول مرداد ماه 99 فعالیت خود را پس از پنج ماه تعطیلی از سر می گیرند.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: سینماهای این استان از اول مرداد ماه 99 فعالیت خود را پس از پنج ماه تعطیلی از سر می گیرند.

امین مرادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همه سینماهای کردستان اقدام های لازم برای بازگشایی سالن های سینمایی را انجام داده اند و دستورهای لازم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی به آنها ابلاغ و پیگیری شده است.

رییس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به خسارت سنگین وارده به سینماهای استان به دلیل تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا، عنوان کرد: بخش فرهنگ وهنر از بخش های بسیار زیان دیده کشور در این دوران محسوب می گردند.

وی با اظهار امیدواری از اینکه با استقبال خوب مردم، سینماهای استان به شرایط عادی خود برگردند، خاطرنشان کرد: از امروز اول مرداد ماه 99 با انجام کامل ضد عفونی و تمهیدات لازم بهداشتی فعالیت پردیس سینمایی بهمن سنندج و آزادی بیجار بعد از تعطیلی 5 ماهه آغاز می شود.

مرادی با اشاره به دستورهای بهداشتی برای بازگشایی سالن های سینمایی گفت: در مقطع بازگشایی و تا اعلام وضعیت سفید قطعی، ظرفیت فروش بلیت برای هر سالن تا سقف 50 درصد مجاز است و لازم است هنگام ورود و خروج تماشاچیان و حضور در سالن انتظار، فاصله گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی سینماهای کردستان از اول مرداد

بازگشایی سینماهای کردستان از اول مرداد