مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 10:552020-07-22اقتصادي

تجهیزات فناوری باید از رده کالاهای لوکس خارج شوند


رییس کمیسیون فاوای اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از قرار گرفتن تجهیزات فناوری اطلاعات در حوزه کالاهای وارداتی لوکس، گفت: ایران مزیت بسیار بالایی در صادرات محصولات مختلف به ویژه نرم افزارها دارد که با ارزبری کم می تواند ارزآوری بالایی برای اقتصاد کشور ایجاد کند.

- رییس کمیسیون فاوای اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از قرار گرفتن تجهیزات فناوری اطلاعات در حوزه کالاهای وارداتی لوکس، گفت: ایران مزیت بسیار بالایی در صادرات محصولات مختلف به ویژه نرم افزارها دارد که با ارزبری کم می تواند ارزآوری بالایی برای اقتصاد کشور ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فدراسیون فاوا، اعضای کمیسیون فن آوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران، به صورت مجازی گرد هم آمدند تا آخرین تحولات حوزه فناوری اطلاعات و آخرین اقدام های کمیسیون را بررسی کنند.

محمدرضا طلایی، رییس کمیسیون فاوای اتاق بازرگانی ایران، در این نشست با انتقاد از قرار گرفتن تجهیزات فناوری اطلاعات در حوزه کالاهای وارداتی لوکس، از متولیان این حوزه خواست تا دستورات رییس جمهوری برای حرکت به سمت اقتصاد دیجیتال و توسعه فناوری اطلاعات را به عنوان برنامه کاری خود قرار دهند.

افتتاح فاز اول درگاه تأمین سرمایه از طریق بورس طلایی با اشاره به دستور تازه رییس جمهوری برای ورود شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات فناوری باید از رده کالاهای لوکس خارج شوند

تجهیزات فناوری باید از رده کالاهای لوکس خارج شوند