مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 10:052020-07-22فرهنگي

فعالیت سینماهای استان کردستان از امروز از سر گرفته شد


رییس حوزه هنری استان کردستان از آغاز به فعالیت مجدد سالن های سینما در این استان از امروز اول مردادماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان امین مرادی اظهار کرد: بعد از 5 ماه تعطیلی فعالیت سینماهای استان کردستان از امروز اول مردادماه مجدد از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با سازمان ها و مراجع مسئول، بازگشایی سالن های سینما در استان کردستان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

رییس حوزه هنری استان کردستان ضمن اشاره به هماهنگی های صورت گرفته در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن های سینما در استان کردستان، افزود: در همین راستا و تا عادی شدن شرایط ظرفیت فروش بلیت برای هر سالن سینما تا سقف 50 درصد مجاز است.

وی به استفاده از ماسک برای تماشاچیان و کادر حاضر در سالن سینما اشاره کرد و گفت: استفاده از ماسک، در دسترس بودن مایع ضدعفونی کننده برای تماشاچیان و ضدعفونی کامل سالن های سینما بر اساس دستورالعمل های اعلامی از سوی وزارت بهداشت از جمله اقدامات در راستای مقابله با شیوع و گسترش ویروس کرونا در سالن های سینما است.

مرادی ضمن دعوت از مردم استان کردستان برای حضور در سالن های سینما به ویژه در شهرستان های سنندج و بیجار، یادآور شد: متاسفانه به دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سینماهای استان کردستان از امروز از سر گرفته شد

فعالیت سینماهای استان کردستان از امروز از سر گرفته شد