مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 10:002020-07-22فرهنگي

جوابیه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به خبرگزاری دانشجو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چند روز پیش خبرگزاری دانشجو در گزارشی با عنوان پشت پرده عدم تعیین تکلیف نمایشگاه کتاب به حواشی و دلایل بلاتکلیفی چند ماهه نمایشگاه کتاب تهران پرداخت و از آنجا که از ابتدای امسال بخاطر شیوع ویروس کرونا، - جوابیه موسسه نمایشگاه های فرهنگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو درباره نمایشگاه کتاب موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در خصوص گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو پیرامون نمایشگاه کتاب تهران جوابیه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چند روز پیش خبرگزاری دانشجو در گزارشی با عنوان پشت پرده عدم تعیین تکلیف نمایشگاه کتاب به حواشی و دلایل بلاتکلیفی چند ماهه نمایشگاه کتاب تهران پرداخت و از آنجا که از ابتدای امسال بخاطر شیوع ویروس کرونا، عدم امکان برپایی این نمایشگاه بر همه اثبات شده بود در این گزارش ضمن مرور اظهارنظرهای مسئولین این نمایشگاه به عواقب تعلل چند ماهه سرنوشت نمایشگاه پرداخته شده است.

در ادامه جوابیه روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران نسبت به این گزارش منتشر شده است : با عنایت به درج خبری با کد 861267 تحت عنوان پشت پرده عدم تعیین تکلیف نمایشگاه کتاب/ پای بودجه میلیاردی در میان است؟ در تاریخ 99/4/22 در بخش فرهنگی/کتاب آن خبرگزاری، خواهشمند است دستور فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به خبرگزاری دانشجو

جوابیه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به خبرگزاری دانشجو