مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 08:152020-07-22دانش

غلامی: هیچ محدودیتی برای بکارگیری اساتید بازنشسته وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره نحوه بکارگیری اساتید بازنشسته و پیشکسوت در دانشگاه ها برای تدریس، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هر دانشگاهی می تواند از اساتید بازنشسته خودش یا دانشگاه های دیگر استفاده کند؛ بنابراین هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای بکارگیری اساتید بازنشسته وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره نحوه بکارگیری اساتید بازنشسته و پیشکسوت در دانشگاه ها برای تدریس، گفت: از نظر آیین نامه ای استفاده از اساتید بازنشسته دانشگاه های دولتی در تدریس، تحقیق و راهنمایی دانشجو منعی ندارد و نظر دانشگاه ها مهم است.

وزیر علوم اظهار کرد: هر دانشگاهی می تواند از اساتید بازنشسته خودش یا دانشگاه های دیگر استفاده کند تنها محدودیتی که وجود دارد سقف حداکثر 10 واحد است؛ لذا هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای بکارگیری اساتید بازنشسته وجود ندارد.

غلامی درباره انتقادات مطرح شده به ایجاد مانع برای جذب اساتید جوان، مطرح کرد: به کارگیری اساتید بازنشسته مانع جذب اساتید جوان نیست و استفاده از اساتید بازنشسته در حد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلامی: هیچ محدودیتی برای بکارگیری اساتید بازنشسته وجود ندارد

غلامی: هیچ محدودیتی برای بکارگیری اساتید بازنشسته وجود ندارد