مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:502020-07-22بين الملل

توافق نظامی ایران و سوریه پیامی به آمریکا و ترکیه است


پایگاه خبری «عربی 21 » در خصوص توافق نظامی ایران و سوریه نوشت: «مخاطب اولین پیام تهران، آمریکا است، مبنی بر اینکه ایران و همپیمانانش آماده مقابله هستند» و «توافق اخیر در واقع یک رویارویی روشن و آشکار در مقابل هرگونه عزم و اراده ای به شمار می رود که می خواهد .

- پایگاه خبری عربی 21 در خصوص توافق نظامی ایران و سوریه نوشت: مخاطب اولین پیام تهران، آمریکا است، مبنی بر اینکه ایران و همپیمانانش آماده مقابله هستند و توافق اخیر در واقع یک رویارویی روشن و آشکار در مقابل هرگونه عزم و اراده ای به شمار می رود که می خواهد ایران را از سوریه دور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ توافق نظامی جامعی که در چهارشنبه 18 تیر ماه میان سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد علی عبدالله ایوب جانشین فرمانده نیروهای مسلح و وزیر دفاع سوریه در دمشق امضا شد، از نظر پایگاه خبری عربی 21 دربردارنده سه پیام مهم برای منطقه است.

تارنمای این پایگاه خبری امروز (چهارشنبه) در گزارشی نوشت: این توافقنامه فصل جدیدی در روابط میان تهران و دمشق گشود.

ناظران سیاسی معتقدند که موافقت نامه نظامی تهران و دمشق که یکی از بندهای آن پیشبرد سامانه دفاع هوایی سوریه است را نمی توان از حملات هوایی اسراییل به مواضع نظامی نیروهای مقاومت در این کشور جدا دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق نظامی ایران و سوریه پیامی به آمریکا و ترکیه است

توافق نظامی ایران و سوریه پیامی به آمریکا و ترکیه است