مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:302020-07-22فرهنگي

یک مستند مسابقه برای حمایت از محیط زیست


کارگردان مجموعه مستند «بوم گرد» که در قالب مسابقه برای حمایت از محیط زیست و فرهنگ روستایی تهیه شده است، در یک مصاحبه به ارائه چگونگی شکل گرفتن ایده این برنامه پرداخت.

- کارگردان مجموعه مستند بوم گرد که در قالب مسابقه برای حمایت از محیط زیست و فرهنگ روستایی تهیه شده است، در یک مصاحبه به ارائه چگونگی شکل گرفتن ایده این برنامه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تورج کلانتری ـ تهیه کننده مجموعه مستند بوم گرد ـ درباره ساخت این مستند گفت: دغدغه من و امیر منیری کارگردان کار، بحث محیط زیست و فرهنگ روستایی بود و فکر کردیم شاید بشود در این زمینه در حوزه مستند کاری انجام داد.

وی ادامه داد: در صحبت هایی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که این ایده قابلیت تبدیل شدن به مستند مسابقه دارد و البته نگاه ما در این زمینه به گردشگری هم بود و طی آن می خواستیم در قالب مستند به فرهنگ روستایی هم بپردازیم.

بعد از آن به این نتیجه رسیدیم که اگر بخواهیم این مجموعه برای مردم عامه هم جذاب باشد، در ساختار مسابقه بهتر جواب می دهد؛ به گونه ای که با چند خانواده در قسمت های مختلفی همراه باشیم، شخصیت پردازی کنیم و این افراد خودشان از فضای شهری جدا شده و به فضای روستا بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مستند مسابقه برای حمایت از محیط زیست

یک مستند مسابقه برای حمایت از محیط زیست