مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:052020-07-22بين الملل

جزییات جدید از سرکرده داعش معروف به «پروفسور» و «تخریب گر»


سرکرده جدید داعش، زمانی یک افسر غیرعرب در ارتش صدام بود که برای رسیدن به سرکردگی داعش، راهی طولانی از عضویت در القاعده، زندانی شدن به دست آمریکایی ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، زمانی که گفته شد، ابوابراهیم الهاشمی القرشی معروف به حاجی عبدالله پس از کشته شدن ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده داعش در اکتبر گذشته، جانشین او شده است،  شخصیت او یک معمای پیچیده برای دستگاه اطلاعاتی آمریکا و عراق بود زیرا اطلاعات زیادی از او در دست نبود.

حل معمایی به نام حاجی عبدالله پایگاه خبری شبکه آمریکایی الحره  با اشاره به این امر نوشت: اما در ادامه اطلاعات زیادی از او به دست آمد و وزارت خارجه آمریکا، جانشین البغدادی را نیز در فهرست تروریست های تحت تعقیب قرار داد و پاداش 10 میلیون دلاری برای کسی که در دستگیری او کمک کند، اختصاص داد.

  گزارش جدیدی که خبرگزاری فرانسه درباره جانشین البغدادی منتشر کرد، می گوید: نام واقعی این فرد، امیر محمد سعید عبدالرحمن المولی است که دارای القاب زیادی است که معروف ترین آنها، پروفسور و تخریب گر است و در تمامی گزارش ها بر توحش او صحه گذاشته می شود.

سرکرده جدید داعش به احتمال زیاد در سال 1976 در شهرک تلعفر واقع در 70 کیلومتری موصل از یک خانواده ترکمانی متولد شده است و آنچه که مایه تعجب است، این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از سرکرده داعش معروف به «پروفسور» و «تخریب گر»

جزییات جدید از سرکرده داعش معروف به «پروفسور» و «تخریب گر»