مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 06:352020-07-22سياسي

سرنوشت مشتریان رامک خودرو به کجا رسید؟


در حالی که اواخر آبان سال گذشته طبق رای صادره از سوی قوه قضاییه، شرکت رامک خودرو ملزم به تحویل بی قید و شرط خودرو به مشتریان خود که از سال 1396 اقدام به خرید کرده بودند، - در حالی که اواخر آبان سال گذشته طبق رای صادره از سوی قوه قضاییه، شرکت رامک خودرو ملزم به تحویل بی قید و شرط خودرو به مشتریان خود که از سال 1396 اقدام به خرید کرده بودند، شد اما همچنان سرنوشت این خودروها نامشخص بوده و میان دو رای دادگاه حقوقی و کیفری مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از دی سال 1397 موج اعتراضات مشتریان شرکت رامک خودرو بابت بدعهدی این شرکت و و به درخواست خود مبنی بر دریافت مابه التفاوت پافشاری کرده و از مشتریان طلب وجه می کند.

در رابطه با این پرونده و شکایت تعدادی از مشتریان، چندین مرتبه دادگاه تشکیل شد.

در آبان ماه سال گذشته، نهایتا رای قطعی دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید مفتح تهران اعلام و دستور توقیف اموال این شرکت صادر شد.

طبق رای صادره از سوی قوه قضاییه، شرکت رامک خودرو ملزم شد خودروی مشتریانی را که از سال 1396 تحویل آن ها به تعویق افتاده بود، بدون دریافت مبلغ اضافی و به قیمت قید شده در قرارداد اولیه به مشتریان تحویل دهد و اخذ هرگونه وجه اضافه، ممنوع اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت مشتریان رامک خودرو به کجا رسید؟

سرنوشت مشتریان رامک خودرو به کجا رسید؟