مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 05:502020-07-22اقتصادي

اوراق مشارکت توسعه مترو تهران عملیاتی شد


رسولی از عملیاتی شدن انتشار 1500میلیارد تومان اوراق مشارکت مترو تهران (سال 98) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسن رسولی نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به پیگیری‌ها و اقدامات جدی صورت گرفته از سوی مدیریت شهری، اظهار کرد: خوشبختانه ساعت 1 بامداد امروز انتشار 1500 میلیارد تومان اوراق مشارکت مترو (سال 98) از طریق بانک عامل (رفاه) عملیاتی شد.

وی ادامه داد: با عنایت به اهمیت موضوع برای حال و روز وخیم مالی شهرداری و کندی نظام تصمیم گیری کشور، به نوبه خود از تلاش‌های مؤثر شهردار، معاونان ذی‌ربط به ویژه امامی معاون مالی و اقتصاد شهری که از همه ظرفیت ارتباطی خود استفاده کرد، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

خزانه‌دار شورای شهر تهران تصریح کرد: همراهی تعیین کننده جهانگیری، وزرای کشور و اقتصاد و رییس بانک مرکزی در انجام این مهم موجب امتنان است.

وی همچنین از تلاش‌های سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در به ثمر رساندن انتشار اوراق مشارکت 1500 میلیاردی مترو (سال98) سپاسگزاری کرد.

پیش از این سیدحسن رسولی در جلسه روز یکشنبه 29تیرماه نسبت به از دست رفتن فرصت استفاده از ظرفیت اوراق مشارکت برای توسعه مترو و اتوبوسرانی تذکر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوراق مشارکت توسعه مترو تهران عملیاتی شد

اوراق مشارکت توسعه مترو تهران عملیاتی شد