مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 05:402020-07-22دانش

فرایند انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی مشخص شد


با تصویب شیوه نامه اجرایی دانشجوی مهارتی، نحوه انتخاب دانشجویان مهارتی دانشگاه های علمی کاربردی و فنی و حرفه ای در جشنواره دانشجویان نمونه کشوری مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره دانشجویان نمونه اسفند ماه هر سال برگزار می شود، بر این اساس تمامی دانشجویان دانشگاه های دولتی، غیرانتفاعی و پژوهشگاه های تابعه وزارت علوم همچنین دانشگاه های پیام نور و فرهنگیان هرساله در جشنواره دانشجویان نمونه کشوری شرکت می کنند.

آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین نامه (در بخش های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی) و صرف نظر از حد نصاب های آن کسب کنند به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می گیرند و آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب کنند نیز به دبیرخانه مرکزی این جشنواره معرفی می شوند.

آیین نامه جشنواره دانشجویی نمونه کشور سال گذشته از سوی سازمان امور دانشجویان مورد اصلاح و بازنگری قرار گرفت که انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی یکی از مهمترین بندهای اصلی آیین نامه جدید به شمار می رود.

در این جشنواره علاوه بر دانشجویان دانشگاه های تحت پوشش وزارتخانه های علوم و بهداشت دانشجویان دانشگاه آزاد نیز در مراسم دانشجویان نمونه کشوری انتخاب و تقدیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی مشخص شد

فرایند انتخاب دانشجوی نمونه مهارتی مشخص شد