مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 05:002020-07-22سياسي

نام قزوین از برنامه های مهم بین المللی و ملی خط خورد


رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قزوین گفت: به علت کم توجهی شهرداری قزوین نام قزوین از برنامه های مهم بین المللی و ملی خط خورده است، تقاضا داریم شهرداری علی رغم مسائل خدماتی و عمرانی به برنامه های بین المللی و استفاده از امتیازات آن در توسعه شهری نیز توجه کند.

- ایسنا/قزوین رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر قزوین گفت: به علت کم توجهی شهرداری قزوین نام قزوین از برنامه های مهم بین المللی و ملی خط خورده است، تقاضا داریم شهرداری علی رغم مسائل خدماتی و عمرانی به برنامه های بین المللی و استفاده از امتیازات آن در توسعه شهری نیز توجه کند.

مهدیه سادات قافله باشی سه شنبه شب 31 تیر در صحن علنی شورای شهر قزوین، خطاب به شهرداری قزوین گفت: وقتی شهرداری ملکی را به ارگان، اداره یا شخصی واگذار می کند، آن ارگان حق تغییر کاربری ندارد و اگر نیاز به تغییر کاربری دارد باید ملک را به شهرداری برگرداند و شهرداری در خصوص تغییر کاربری آن تصمیم گیری کند.

وی افزود: طبق لایحه ای که در شورای شهر بررسی و مصوب شد شهرداری به کمپ های نگهداری معتادان متجاهر که در اختیار بهزیستی قرار دارند ماهانه 30 میلیون تومان پرداخت کند.

سه خبر بد در حوزه شهر قزوین سخنگوی شورای شهر قزوین با بیان این که سه خبر بد در حوزه شهر قزوین داریم، اظهار کرد: شهر قزوین به شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام قزوین از برنامه های مهم بین المللی و ملی خط خورد

نام قزوین از برنامه های مهم بین المللی و ملی خط خورد