مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 04:452020-07-22اقتصادي

چرخ تولید ماسک بانوان جهادی ریگان خاموش نمی شود


بانوان جهادی ریگان در شرق استان کرمان پنج ماه متوالی است که دست از کار نکشیده اند و چرخ تولید ماسک آنها خاموش نشده است، بانوان جهادی که در شیفت های مختلف جهت سلامتی مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق کرمان، با شیوع ویروس کرونا در شهرستان ریگان کارگاه تولید ماسک در این شهرستان راه اندازی شد تا خدماتی را به شهروندان ریگانی ارائه کند، در این کارگاه بانوان استین همت را بالا زدند تا زمینه سلامت شهروندان ریگانی را فراهم کنند .

کارگاهی که به طور مستمر ماسک تولید می کند و هنوز تعطیلی را به خود ندیده است و بانوانی که به صورت جهادی کار خود را در زمینه تولید ماسک همچنان ادامه می دهند و هنوز خستگی به خود ندیده اند.

این بانوان جهادی می گویند: پنج ماه متوالی است که دست از کار نکشیده اند و چرخ تولید ماسک آنها خاموش نشده است، بانوان جهادی که در شیفت های مختلف جهت سلامتی مردم  شبانه روز در فعالیتند تا سلامتی را برای شهروندان به ارمغان بیاورند.

خانم بختیاری یکی از بانوان بسیجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ریگان اپهار داشت: به مدت پنج ماه است که در این کارگاه تولید ماسک فعال هستم و هدفمان خدمت به شهروندان و اینکه سلامت به جامعه ما برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ تولید ماسک بانوان جهادی ریگان خاموش نمی شود

چرخ تولید ماسک بانوان جهادی ریگان خاموش نمی شود