مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 04:302020-07-22بين الملل

کشته شدن 18 تروریست در حمله به پادگان ارتش مصر در سیناء


سخنگوی نظامی نیروهای مسلح مصر اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور حمله تروریستی به یکی از پایگاه های امنیتی در شمال سیناء را خنثی کردند.

- سخنگوی نظامی نیروهای مسلح مصر اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور حمله تروریستی به یکی از پایگاه های امنیتی در شمال سیناء را خنثی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از، سخنگوی نظامی نیروهای مسلح مصر اعلام کرد، در نتیجه این حمله تروریستی به پادگان نظامی مصر، نظامیان مصر موفق شدند 18تروریست را به هلاکت برسانند.

وی همچنین تصریح کرد، در این حمله دو نظامی مصری نیز کشته شد و چهار تن دیگر زخمی شدند.

سخنگوی نظامی نیروهای مسلح مصر همچنین اعلام کرد، در چارچوب تلاش های پیاپی نیروهای مصری در مبارزه با تروریسم در شمال سیناء و تامین امنیت در تمامی مناطق استراتژیک، نظامیان مصری موفق شدند حمله عناصر تروریستی به یکی از پایگاه های امنیتی در منطقه بئر العبد را دفع کنند.

وی در ادامه افزود، نیروهای امنیتی با همکاری نیروی هوایی ارتش این کشور به تعقیب و پیگرد عناصر تکفیری در یکی از مزارع و برخی خانه های غیر مسکونی در بئرالعبد پرداختند که در نتیجه این عملیات 18 تروریست از جمله یک تن که کمربند انفجاری بر تن داشت به هلاکت رسیدند و چهار دستگاه خودرو از جمله سه خودروی بمب گذاری شده متعلق به تروریست ها را منهدم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 18 تروریست در حمله به پادگان ارتش مصر در سیناء

کشته شدن 18 تروریست در حمله به پادگان ارتش مصر در سیناء