مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 04:252020-07-22سياسي

حقوق اردیبهشت و خردادماه نیروهای آبفا به زودی پرداخت می شود


سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: حقوق فروردین ماه پرسنل پرداخت شده و اردیبهشت و خرداد از محل تبصره 6 آب و فاضلاب روستایی پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مدتی است تعدادی از کارکنان شرکت آبفای روستایی چهارمحال و بختیاری با ارسال گزارشات متعددی برای این رسانه مدعی شدند حقوق شان در ماه های گذشته پرداخت نشده است؛ خبرگزاری فارس این موضوع را مدیرعامل شرکت آبفار پیگیری کرده است.

سهراب بهرامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص پرداخت دیون نیروها و آبداران گفت: حقوق فروردین ماه پرسنل پرداخت شده و اردیبهشت و خرداد از محل تبصره 6 آب و فاضلاب روستایی به زودی پرداخت می شود و حقوق تیر، ماه آینده پرداخت می شود حدود یک میلیارد تومان از اسناد پرداخت شده که برای پرداخت تمام دیون 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در این شرکت هم توضیحاتی داد و افزود: تاکنون برای تامین آب شرب 23 مجتمع آب معرفی کردیم که به صورت پراکنده در شهرستان های دهگانه هستند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری افزود: این تعداد مجتمع شامل 211 روستا با جمعیت 119 هزار و 102 نفر طول خط انتقال در این مجتمع ها 561 کیلومتر است، شبکه توزیع 680 کیلومتر، قرار بر ساخت 36 هزار متر مربع مخزن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق اردیبهشت و خردادماه نیروهای آبفا به زودی پرداخت می شود

حقوق اردیبهشت و خردادماه نیروهای آبفا به زودی پرداخت می شود