مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 04:152020-07-22اقتصادي

هدفگذاری برای جابجایی روزانه 100 هزار مسافر توسط متروی کرج-هشتگرد


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: هر رام قطار از متروی هشتگرد ظرفیت جابه جایی 1800 نفر را دارد و 10 رام قطار موجود می تواند روزانه حدود 18 هزار نفر را به مقصد برساند.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: هر رام قطار از متروی هشتگرد ظرفیت جابه جایی 1800 نفر را دارد و 10 رام قطار موجود می تواند روزانه حدود 18 هزار نفر را به مقصد برساند.

مسعود حق لطفی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فعالیت 10 رام قطار در مسیر متروی کرج - هشتگرد اظهار کرد: افتتاح متروی هشتگرد نقش به سزایی در جابه جایی ارزان، سریع و راحت تر ساکنان نظرآباد و هشتگرد قدیم و جدید دارد.

وی ادامه داد: خط شمال متروی هشتگرد به طور کامل به بهره برداری رسیده و در خط جنوب هم در حال تکمیل سکوی ماموت و سیگنالینگ هستیم.

وی اضافه کرد: سیگنالینگ موقعیت هر قطار را نسبت به دیگر قطارها و مبداء نشان می دهد و نقش به سزایی در امنیت سفر مسافران دارد.

وی توضیح داد: هر رام قطار از متروی هشتگرد ظرفیت جابه جایی 1800 نفر را دارد و 10 رام قطار موجود می تواند روزانه حدود 18 هزار نفر را به مقصد برساند.

این مسئول تاکید کرد: برنامه ریزی بر این مبناست که با تکمیل ایستگاه های مختلف متروی هشتگرد و اضافه کردن چندین رام قطار دیگر ظرفیت روزانه جابه جایی مسافر را به روزانه 100 هزار نفر در طول سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری برای جابجایی روزانه 100 هزار مسافر توسط متروی کرج-هشتگرد

هدفگذاری برای جابجایی روزانه 100 هزار مسافر توسط متروی کرج-هشتگرد