مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 03:452020-07-22اقتصادي

مجلس به دنبال توقف افزایش قیمت خودرو


این روزها «گرانی» با زندگی مردم عجین شده ، هر روز خبر از افزایش قیمت ها شنیده می شود و انگار هم پایانی بر آن متصور نیست؛ این بار نوبت بالارفتن نرخ خودرو است.

- این روزها «گرانی» با زندگی مردم عجین شده ، هر روز خبر از افزایش قیمت ها شنیده می شود و انگار هم پایانی بر آن متصور نیست؛ این بار نوبت بالارفتن نرخ خودرو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بعد از انتشار خبر موافقت شورای رقابت با افزایش قیمت‌ها به صورت فصلی و اعمال قیمت‌های جدید برای خودروهای شرکت‌های خصوصی و یکی از خودروسازان بزرگ مرحله جدید افزایش نرخ ها آغاز شد.

اما ماجرای گرانی خودرو چیست؟ بعد از افزایش نرخ ارز بازار خودرو صعودی شد، بازاری که قیمت های آن متاثر از آغاز مسافرت های تابستانی و به دنبال آن افزایش تقاضا بود اما امسال که به دلیل شیوع کرونا خبری از مسافرت نیست، باز هم بازار خودرو همچون سال های گذشته را ه خود برای گرانی را در پیش گرفت.

توضیح رییس شورای رقابت درباره علت موافقت با افزایش قیمت، اوضاع تورمی کشور است که بر اساس آن خودروسازان در صورت تمایل می‌توانند هر سه ماه یکبار، تورم بخشی را از بانک مرکزی خواسته و سپس با تایید ستاد تنظیم بازار، افزایش قیمت را رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به دنبال توقف افزایش قیمت خودرو

مجلس به دنبال توقف افزایش قیمت خودرو