مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 03:352020-07-22سياسي

تعویق برگزاری کنکور تا اطمینان از سلامت شرکت کنندگان


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که از تضمین سلامت شرکت کنندگان در کنکور اطمینان حاصل نشود اجازه برگزاری داده نخواهد شد.

- فاطمه محمد بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دغدغه این روزهای دانش آموزان و خانواده ها در خصوص برگزاری کنکور اظهار کرد: اگر چه امروز سرنوشت عده زیادی از جوانان ما با این آزمون بزرگ علمی گره خورده است اما باید مراقب باشیم تا سلامت نسل جوان ما به این دلیل به خطر بیفتد.

وی بیان کرد: سلامت دانش موزان از هر مسئله دیگری برای ما مهم و واجب تر است بنابراین در این شرایط و تا زمانی که وضعیت به سمت بهبودی نرود امکان برگزاری کنکور فراهم نیست.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: اولویت امروز کشور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی مردم است و تا تعیین تکلیف وضعیت کرونا و شرایط کنونی کشور که مناسب هم نیست به نظر می رسد فعلاً برگزاری کنکور به تعویق می افتد.

محمد بیگی گفت: باید بپذیریم اگر چه تغییر زمان برگزاری کنکور و اما و اگرهایی که در این خصوص وجود دارد با همه استرس و اضطرابی که به جوانان وارد کرده، یک واقعیت اجتماعی و فراگیر در جهان کنونی است که زندگی بشر را در تمامی ابعاد تحت تأثیر قرار داده و ما هم یاید یاد بگیریم در این شرایط زندگی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق برگزاری کنکور تا اطمینان از سلامت شرکت کنندگان

تعویق برگزاری کنکور تا اطمینان از سلامت شرکت کنندگان