مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 20:402020-07-21بين الملل

حزب الله: برنامه هایی برای غلبه بر تحریم های آمریکا داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد رعد رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت (وابسته به حزب الله) امروز به همراه شمار دیگری از اعضای این فراکسیون به دیدار نبیه بری رییس پارلمان این کشور رفتند تا پیشنهادهای این فراکسیون برای کمک به حل بحران اقتصادی .

- نماینده حزب الله در پارلمان لبنان گفت که برنامه هایی برای ایجاد وحدت ملی در لبنان و به کارگیری ساز و کار های غلبه بر فشار های آمریکا وجود دارد که رییس پارلمان هم نسبت به آن بدبین نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمد رعد رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت (وابسته به حزب الله) امروز به همراه شمار دیگری از اعضای این فراکسیون به دیدار نبیه بری رییس پارلمان این کشور رفتند تا پیشنهادهای این فراکسیون برای کمک به حل بحران اقتصادی این کشور را مورد بررسی قرار دهند.

محمد رعد پس از این دیدار گفت: صرف نظر از علل داخلی و شناخته شده بحران اقتصادی کشور، عواملی هم با تحریم های تحمیلی علیه لبنان از سوی طرف هایی بیگانه مرتبط است که آنها هم شناخته شده هستند؛ طرف هایی که گرداننده تروریسم اسراییلی و حامی پروژه های توسعه طلبانه اسراییل در لبنان و منطقه هستند.

نماینده حزب الله در پارلمان لبنان وحدت لبنانی ها را اساس مقابله با توطئه های بیگانگان خواند و گفت: ما درصدد ایجاد یک وحدت مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: برنامه هایی برای غلبه بر تحریم های آمریکا داریم

حزب الله: برنامه هایی برای غلبه بر تحریم های آمریکا داریم