مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 16:052020-07-21اجتماعي

معضل سگ های ولگرد در بروجرد/ لزوم ایجاد مکان نگهداری در خارج از شهر


معضل پرسه سگ های ولگرد در معابر شهری و خیابان های بروجرد، مخاطرات متعددی به دنبال دارد که ایجاد مکان نگهداری از این حیوانات در خارج از شهر ضروری به نظر می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تجمع سگ های ولگرد در میادین بزرگ و پر تردد، کوچه ها و خیابان های بروجرد، کشته شدن و رها سازی لاشه سگ ها توسط ماشین های عبوری در مسیر جاده ها، ایجاد بوی نامطبوع و وضعیت غیربهداشتی ناشی از لاشه سگ های مرده، افزایش سگ گزیدگی و سرایت بیماری های واگیردار و… در ماه های اخیر موجب نارضایتی مردم شهرستان بروجرد شده است.

معضل سگ های ولگرد در بروجرد محسن بلوریان معاون سیاسی فرمانداری بروجرد امروز سه شنبه در کمیته کنترل جمعیت سگ های ولگرد بروجرد، گفت: نزدیک به یک دهه بوده که معضل سگ های ولگرد، نحوه اتلاف آنها و اعتراضات انجمن حمایت از حیوانات بروجرد در این رابطه مطرح است.

وی، افزود: به دلیل اینکه زیرساخت های لازم آماده نبوده و اعتبارات کافی در این زمینه وجود نداشته اقدامی در این راستا انجام نشده است.

معاون فرمانداری بروجرد، ادامه داد: در ماه های اخیر اتلاف سگ های ولگرد به صورت اسلحه شکاری بوده است که اعتراض مردم را به دنبال داشته و اعتقاد دارند اتلاف باید به شکل عقیم سازی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل سگ های ولگرد در بروجرد/ لزوم ایجاد مکان نگهداری در خارج از شهر

معضل سگ های ولگرد در بروجرد/ لزوم ایجاد مکان نگهداری در خارج از شهر