مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 15:502020-07-21بين الملل

پایان آتش سوزی در مراتع بخش سوسن ایذه


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایذه گفت: مراتع و جنگل های بخش سوسن که از روز گذشته دچار آتش سوزی شده بود با تلاش پرسنل این اداره و دوستداران طبیعت و محیط زیست خاموش شد.

- فرزاد حسین پور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: مراتع و جنگل های روستای تلخاب واقع در بخش سوسن این شهرستان از شب گذشته دچار آتش سوزی شد و در پی اعلام این گزارش، نیروهای اداره منابع طبیعی به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته توسط نیروهای اعزامی و دوستداران طبیعت و محیط زیست حاضر در منطقه شعله های آتش در ساعات 11 شب گذشته به خاموشی گرایید.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایذه اضافه کرد: با وجود تلاش های انجام گرفته برای پایان آتش سوزی، وزش باد و پراکندگی آتش سوزی باز هم باعث زبانه کشیدن شعله های آتش در منطقه شد که این مساله باعث آغاز به کار مجدد نیروهای امدادی حاضر در منطقه شد.

حسین پور با اشاره به پایان یافتن کار اطفای حریق پس از تلاش های فراوان گفت: با توجه به وزش باد و موقعیت منطقه و اینکه از زبانه کشیدن مجدد شعله های آتش پیشگیری شود یک تیم از نیروهای امدادی تا عصر امروز در منطقه حضور داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون دلیل آتش سوزی مشخص نیست بیان کرد: با توجه به اینکه تا ساعات اولیه امروز درگیر خاموش کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آتش سوزی در مراتع بخش سوسن ایذه

پایان آتش سوزی در مراتع بخش سوسن ایذه