مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 13:352020-07-21سياسي

نظام سلامت متاثر از محدودیت های منابع در کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس طاهر موهبتی در حاشیه دومین اجلاس مجازی روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: - معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان های وزارت بهداشت گفت: دومین نشست مجازی روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی با بررسی چهار حوزه مهم و همچنین مشکلات و چالش های پیش روی دانشگاه ها برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس طاهر موهبتی در حاشیه دومین اجلاس مجازی روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: امروز مهمترین نکته در اداره دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، مباحث اقتصادی و منابع مالی آن ها است.

به دلیل شیوع کرونا، درآمد های اختصاصی دانشگاه ها، کاهش چشمگیری داشته است و بخش عمده ای از هزینه های بیمارستانی و پرسنلی دانشگاه ها، از محل درآمد های اختصاصی تامین می شود.

وی افزود: در این جلسه همچنین، مباحث مرتبط با حوزه آموزش، درمان و بهداشت در دانشگاه ها با حضور وزیر و معاونین وی در وزارت بهداشت و هیات رییسه دانشگاه های علوم پزشکی از طریق ویدیو کنفرانس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مورد بررسی بیشتر قرار گرفت و مصوبات این نشست به استان ها ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام سلامت متاثر از محدودیت های منابع در کشور است

نظام سلامت متاثر از محدودیت های منابع در کشور است