مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 13:352020-07-21سياسي

رهایی قاتل از قصاص با گذشت اولیای دم در بوشهر


رییس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد: یکی دیگر از محکومان به قصاص در بوشهر با جلب رضایت اولیای دم، پس از گذشت 9 سال، از قصاص رهایی یافت.

- ایسنا/بوشهر رییس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد: یکی دیگر از محکومان به قصاص در بوشهر با جلب رضایت اولیای دم، پس از گذشت 9 سال، از قصاص رهایی یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری بوشهر، علی جمادی با اعلام این خبر گفت: یکی دیگر از محکومان به قصاص در بوشهر با جلب رضایت اولیای دم، پس از گذشت 9 سال، از قصاص رهایی یافت و با تلاش اعضای شورای حل اختلاف، قضات، معتمدین محلی و بخشش و بزرگی خانواده مقتول، این فرد بعد از 9 سال از زندان آزاد شد.

وی تصریح کرد: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون این هشتمین محکوم به قصاص است که از چوبه دار رهایی می یابد.

رییس کل دادگستری بوشهر اظهار کرد: از این شمار زندانی رها شده از قصاص چهار زندانی سال گذشته و چهار زندانی نیز از اول سال جاری که از این تعداد یک زندانی در هفته قوه قضاییه امسال و یک زندانی نیز بعد از هفته قوه قضاییه تاکنون از چوبه دار رهایی یافته اند.

جمادی تاکید کرد: پس از سفر رییس قوه قضاییه به استان بوشهر بر لزوم توجه به سازش و صلح در بین محکومان تاکید شد که نهادینه شدن فرهنگ گذشت، صلح و سازش و فراهم کردن رضایت اولیای دم از آن جمله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی قاتل از قصاص با گذشت اولیای دم در بوشهر

رهایی قاتل از قصاص با گذشت اولیای دم در بوشهر