مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 13:002020-07-21ورزشي

ماجراجویی جدید مهرداد محمدی در فرانسه


مهاجم سابق سپاهان به دلیل عدم دریافت مطالباتش به صورت یکطرفه با باشگاه آوس فسخ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس؛ مهرداد محمدی به همراه آفلالو سنگربان تیم فوتبال آوس و همینطور هافبک این تیم فالکائو به دلیل اینکه طی 5 اخیر، هیچ گونه دریافتی از باشگاه نداشته اند، برای سومین روز متوالی در تمرینات غایب بودند و در نهایت به همکاری خود با این تیم پرتغالی به صورت یکطرفه خاتمه دادند.

جالب اینکه این اتفاق که معمولا در ایران شاهدش هستیم، در سپاهان با توجه به ساختار مناسب این باشگاه برای محمدی رخ نداد ولی در یک باشگاه اروپایی این بازیکن شاهد عدم پرداخت مطالباتش شده است ! آوس در پایان هفته سی و دوم رقابت های لیگ پرتغال اصلا شرایط خوبی ندارد و با یک بازی کمتر، اختلافی 13 امتیازی با تیم هفدهم جدول هجده تیمی مسابقات دارد که ستوبال با 30 امتیاز است و عملا شانسی برای ماندن در لیگ برتر پرتغال ندارد.

محمدی که برخلاف میلاد برادر دوقلویش از راه آهن به فوتبال اروپا نرفت، از این تیم به سپاهان پیوست و پس از سه فصل حضور در این تیم که با روزهای تلخ و شیرینی برای این بازیکن همراه شد، در نهایت فصل گذشته و پس از کسب عنوان نائب قهرمانی در لیگ نوزدهم با پایان قرارداد از جمع طلایی پوشان جدا شد و به آوس پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراجویی جدید مهرداد محمدی در فرانسه

ماجراجویی جدید مهرداد محمدی در فرانسه