مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-21اقتصادي

تکلیف کالاهای قاچاق مکشوفه در آستارا مشخص شود


سرپرست فرمانداری آستارا از اداره جمع آوری اموال تملیکی استان گیلان خواست تکلیف کالاهای قاچاق مکشوفه در آستارا را تعیین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا جمشیدی ظهر سه شنبه در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز آستارا از اداره جمع آوری اموال تملیکی استان گیلان خواست هر چه سریع تر تکلیف کالاهای قاچاق در آستارا را که در برخی موارد خطرناک هستند، مشخص کند.

وی بر همکاری اداره مذکور برای تحویل گرفتن کالاها تاکید کرد و گفت: قاچاق مخل اقتصاد بوده و جدیت در برخورد با مصادیق آن ضروری است.

جمشیدی با اشاره به اهمیت رونق اقتصادی و رفع موانع و مشکلات آن، جدیت مضاعف اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان مرزنشین را خواستار شد.

وی با تاکید بر نصب دوربین های ناظر برای مقابله با هر گونه قاچاق، افزود: کنترل های مؤثر تصویری در گمرک آستارا و به روز رسانی آنها ضرورت دارد.

سرپرست فرمانداری آستارا تصریح کرد: قاچاق به میزان کم و ناچیز نیز زیبنده آستارا نیست و مقابله جدی با این پدیده شوم باید ادامه داشته باشد.

جمشیدی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی الکترونیکی مستقر در گمرک آستارا باید به روز بوده و نباید اجازه داد هیچ کالای قاچاق و ممنوعه رد و بدل شود، اظهار کرد: پایانه مرزی آستارا باید در فعالیت های مربوط به این حوزه با حساسیت بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف کالاهای قاچاق مکشوفه در آستارا مشخص شود

تکلیف کالاهای قاچاق مکشوفه در آستارا مشخص شود