مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-21اجتماعي

97 درصد مردم قزوین باسواد هستند


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین گفت: در حال حاضر استان قزوین با میانگین 97 درصد باسوادی، در ردیف 10 استان باسواد کشور قرار دارد.

- ایسنا/قزوین معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین گفت: در حال حاضر استان قزوین با میانگین 97 درصد باسوادی، در ردیف 10 استان باسواد کشور قرار دارد.

کبری جعفربگلو در کارگروه زنان و خانواده که امروز 31 تیرماه در سالن اجتماعات مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: تعلیم و تربیت در تعالیم دین اسلام یکی از موهبت های بی بدیل خداوند برای رشد و تعالی انسان است، امروزه میزان بهره مندی مردم از حداقل سواد یکی از شاخصه های رشد و توسعه جوامع محسوب می شود.

وی افزود: سواد یکی از حقوق اولیه انسان ها در راستای عدالت اجتماعی و سوادآموزی فرصت دومی برای افرادی است که فرصت اول آموزش را به هر دلیلی از دست دادند، در حال حاضر مفهوم سواد در بستر زمان تغییر پیداکرده است و سواد صرفاً به خواندن و نوشتن محدود نمی شود بلکه افراد توانایی ارتقا سطح کیفیت زندگی را به دست می آورند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان اظهار کرد: ما باهدف ارتقا سطح کیفیت زندگی افراد در پی راه اندازی، تقویت و توسعه مراکز یادگیری هستیم، از سال 64 تا سال 88، 500 مرکز محلی در قزوین تأسیس شده بود که با ادغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد مردم قزوین باسواد هستند

97 درصد مردم قزوین باسواد هستند