مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-21سياسي

ارائه تسهیلات ویژه به خیرین مسکن ساز در تهران


اعضای شورای اسلامی شهر تهران به یک فوریت طرح «ارائه تسهیلات ویژه خیرین مسکن ساز برای کمک به تامین مسکن اقشار محروم» رأی مثبت دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مجید فراهانی در تشریح جزییات طرح پیشنهادی خود مبنی بر ارائه تسهیلات ویژه خیرین مسکن ساز برای کمک به تامین مسکن اقشار محروم گفت: مطابق اصل 31 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران داشتن مسکن متناسب، حق هر فرد ایرانی است که دولت موظف است با رعایت اولویت برای آنها که نیازمندتر هستند به خصوص روستانشینان و کارگران زمینه اجرای این اصل را فراهم کند.

وی با بیان اینکه این روزها داشتن مسکن و سرپناه در تهران به یک چالش تبدیل شده است بگونه‌ای که نیمی از ساکنان تهران مستاجر هستند، افزود: پیش از این دولت برای خرید مسکن تسهیلات ارائه می‌کرد اما حالا برای اجاره نیز می‌خواهد تسهیلات بدهد.

فراهانی با تاکید بر اینکه داشتن مسکن کوچک در تهران به یک رویا تبدیل شده است، گفت: این در حالی است که امام خمینی (ره) با افتتاح حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) در جمهوری اسلامی ایران سنگ زیربنای رفع معضل مسکن در کشور را با تکیه بر توان خیرین بنا نهادند که در همین راستا، انجمن خیرین مسکن ساز ایران در سال 83 تاسیس شد و هم اکنون با مساعدت بنیاد مسکن در مرکز 30 استان کشور و 92 شهرستان فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات ویژه به خیرین مسکن ساز در تهران

ارائه تسهیلات ویژه به خیرین مسکن ساز در تهران