مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-21سياسي

کرونا بهانه جدید شورای شهر فردیس برای به تعویق انداختن انتخاب شهردار


اعضای شورای شهر فردیس که بیش از سه سال از عمر فعالیت خود را طی کرده اند، تا کنون موفق به انتخاب شهردار نشده اند و بهانه جدیداین روزها برای عدم انتخاب شهردار و معطل نگهداشتن شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، تنها یک سال از عمر نخستین دوره شورای شهر فردیس باقی مانده است و طی سه سال گذشته خبری از تدبیر چشم گیر و اقدام قاطع و مورد قبول در این مجموعه نبوده ایم.

هر روز شاهد یک داستان عجیب و غریب و غیر قابل باور در مجموعه مدیریت شهری فردیس هستیم که بازگو کردن هر یک نیازمند ساعت ها تحلیل و تفسیر است، اخباری همچون قمه کشی در صحن شورای شهر، دوئل 5مقابل 4، رشوه میلیاردی عضو شورا، دعوا و کتک کاری اعضای شورای شهر در صحن علنی، ممنوعیت ورود دو عضو شورای در زمان های مختلف به صحن، شایعه بمب گذاری در شورای شهر و بسیاری دیگر تنها گوشه ایی از سر تیتر اخبار شورای شهر فردیس است! حواشی مختلفی که دامن گیر شورای جوان و بی تجربه فردیس است، تنه مسئله ای به نام انتخاب شهردار است، اقدامی که این اعضا بیش از سه سال موفق به انجام آن نشده اند و تنها حواشی و اقدامات جدید عجیب و غریب دیگری را رقم می زنند.

  جالب است بدانیم اغلب این حواشی و اقدامات عجیب تنها برای انتخاب شهردار بوده است، اقدامی که یکی از مهمترین و البته پیش پا افتاده ترین وظایف شورای هر شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بهانه جدید شورای شهر فردیس برای به تعویق انداختن انتخاب شهردار

کرونا بهانه جدید شورای شهر فردیس برای به تعویق انداختن انتخاب شهردار