مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-21سياسي

نشست مشترک فرمانده تیپ 48 فتح و سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد


نشست مشترک فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست جهاددانشگاهی این استان ظهر روز سه شنبه 31 تیرماه برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نشست مشترک فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با سرپرست جهاددانشگاهی این استان ظهر روز سه شنبه 31 تیرماه برگزار شد.

سید محمد قائم کاظمی بیدک، رییس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: جهاددانشگاهی که از سال 80 در استان تاسیس شد، در زمینه های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در سطح استان فعالیت دارد.

وی افزود: این نهاد انقلابی در حوزه فرهنگی استان دو خبرگزاری فعال ایسنا و ایکنا و مرکز افکار سنجی را دارد که برای همه شناخته شده اند.

رییس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: از 31 طرح دانش بنیاد جهاددانشگاهی کشور که به استانها واگذار شده، دو طرح تولید داروهای دامی و آفت کش های گیاهی با منشا گیاهی با اعتباری بالغ بر 6.

5 میلیارد تومان به این واحد واگذار شده که در حال اجراست.

کاظمی با بیان اینکه جهاددانشگاهی دنبال پر کردن خلاء ها و کارهای برزمین مانده در استان و کشور است، تصریح کرد: هم اکنون مردم استان برای انجام آزمایشات ژنتیک به استانهای همجوار مراجعه می کنند که با پیگیری های صورت گرفته و همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مرکز آزمایشگاه ژنتیک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک فرمانده تیپ 48 فتح و سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

نشست مشترک فرمانده تیپ 48 فتح و سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد