مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-21اجتماعي

جای خالی آموزش گردشگری در مراکز فنی و حرفه ای قم


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم گفت: در مراکز فنی و حرفه ای، بستری برای آموزش های گردشگری وجود ندارد که در حال برنامه ریزی برای ایجاد مرکز آموزش هتل داری و گردشگری هستیم.

- محمود تقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ماموریت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه را ارائه آموزش های کوتاه مدت فنی دانست و افزود: افراد پس از گذراندن دوره موفق به اخذ مدرک تحصیلی در مراکز فنی و حرفه ای می شوند.

وی ادامه داد: مراکز آموزش فنی و حرفه ای در دو بخش دولتی و آزاد، آموزش های مشخص شده را ارائه داده و در پایان مهارت آموز گواهینامه مهارت دریافت می کند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم هدف از ارائه آموزش های فنی و حرفه ای را توانمندسازی نیروهای انسانی دانست و افزود: آموزش های رسمی مراکز فنی و حرفه ای متناسب با بازار کار، صنعت و خدمات موجود در جامعه نیست بنابراین برنامه ریزی بر این است که آموزش متناسب با بازار کار ارائه شود.

وی بیان کرد: در استان قم سامانه ای تحت عنوان نیاز سنجی آموزشی در نظر گرفته شده که سه دسته افراد به این سامانه ورود می یابند، نخست کسانی که جویای کار هستند که ثبت نام می کنند و دوم صاحبان صنایع ثبت نام می کنند و سوم برنامه ریزی آموزشی در بخش آزاد و دولتی است که حاصل این نیاز سنجی آموزشی به سمتی است که آموزش های متناسب با بازار کار ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی آموزش گردشگری در مراکز فنی و حرفه ای قم

جای خالی آموزش گردشگری در مراکز فنی و حرفه ای قم