مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-21فرهنگي

جایزه ویژه بفتا برای «ادریس البا»


از برندگان جایزه ویژه بفتا در دوره های قبل می توان به لنی هنری بازیگر، نویسنده و مجری تلویزیون و نیکولا شیندلر تهیه کننده انگلیسی اشاره کرد.

- «ادریس البا» هنرپیشه سرشناس انگلیسی به پاس خدماتی که در راه تنوع نژادی و کشف استعدادهای جدید به صنعت تلویزیون ارائه داده، در مراسم اهدای جوایز بفتا در تاریخ 31 ژوییه (10 مرداد 99) جایزه ویژه این مراسم را دریافت می‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ددلاین، ادریس البا ستاره 47 ساله فیلم ابرقهرمانی ثور و سریال لوتر که با بازی در سریال شنود (The Wire) به شهرت رسید، در سال 2013 کمپانی محصولات تصویری گرین دور پیکچرز را با تمرکز بر تنوع و فرصت‌سازی برای استعدادهای کشف نشده در صنعت فیلمسازی، تاسیس کرد.

این کمپانی از آن زمان تاکنون در همکاری با آژانس فیلم لندن (Film London)، کریتیو اکسس (Creative Access) و پروژه MAMA Youth بستری را برای آموزش شغلی این استعدادها فراهم کرده است.

البا مساله ماموریت خود برای ایجاد تنوع در صنعت فیلمسازی را در برابر پارلمان انگلیس نیز مطرح کرده و چند برنامه‌ تلویزیونی در این باره ساخته است که از آن جمله می‌توان به برنامه در درازمدت (In The Long Run) اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ویژه بفتا برای «ادریس البا»

جایزه ویژه بفتا برای «ادریس البا»