مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-21فرهنگي

«بچه» به تئاتر شهر نمی آید/کانون با 7 تریلی، سینما و تئاتر را به روستاها می بَرد


نمایش «بچه» به کارگردانی افسانه ماهیان که قرار بود از روز چهارشنبه اول مرداد ماه در تالار چهارسو میزبان تماشاگران باشد، با تصمیم گروه اجرایی و موافقت مدیر مجموعه تئاتر شهر به صحنه نمی رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نمایش بچه به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی افسانه ماهیان که قرار بود از روز چهارشنبه اول مرداد ماه بعد از پنج ماه توقف در تالار چهارسو پیش روی مخاطبان قرار گیرد، با تصمیم گروه اجرایی نمایش به صحنه نخواهد رفت.

گروه اجرایی نمایش بچه اعلام کرده با وجود همکاری مجموعه تئاتر شهر برای به صحنه بردن این اثر نمایشی در چارچوب رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی، فعلا تصمیم بر این است تا با توجه به شرایط پیش آمده در افزایش واگیری و شیوع ویروس ، هرگونه اجرای عمومی آثار نمایشی در این مجموعه با حضور تماشاگران و هنرمندان را منوط به اجرای دقیق این شیوه نامه دانست.

 این شیوه نامه مبتنی بر چند فصل تنظیم شده که طی آن ضمن بیان جزییاتی از پروتکل های بهداشتی موارد مربوط به حضور تماشاگران – هنرمندان - کارکنان و سایر مراجعه کنندگان به واحدهای مختلف ، نحوه برنامه ریزی اجراهای کنونی و نمایش های آینده تالارهای مختلف تئاتر شهر، شرایط پذیرش مخاطبان برای تماشای آثار نمایشی و پیش بینی برای ارائه خدمات مناسب تر مورد توجه قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بچه» به تئاتر شهر نمی آید/کانون با 7 تریلی، سینما و تئاتر را به روستاها می بَرد

«بچه» به تئاتر شهر نمی آید/کانون با 7 تریلی، سینما و تئاتر را به روستاها می بَرد