مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-21اقتصادي

پرداخت 5 میلیارد و 100 میلیون ریالی کمک هزینه اجاره به مددجویان مستأجر


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: طی سال 98 بیش از 5 میلیارد و 100 میلیون ریال کمک هزینه اجاره مسمن به مددجویان مستأجر پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اظهار کرد: یکی از ضرورت های زندگی داشتن سرپناهی مناسب برای زندگی شایسته است.

وی ادامه داد: کمیته امداد با رویکرد تأمین مسکن نیازمندان در دو بخش تأمین مسکن از طریق خرید و احداث و کمک هزینه اجاره اقدام به ارائه حمایت های مقتضی می کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: طی سال 98 بیش از 510 میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسمن به مددجویان مستأجر پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یک هزار و 189 خانوار تحت حمایت مستأجر هستند و از این نهاد خدمت کمک هزینه اجاره مسکن دریافت می کنند و 65 خانوار دیگر نیز در نوبت بهره مندی از این خدمت هستند.

صیادی خاطرنشان کرد: از این تعداد 13 خانوار در مناطق محروم سکونت داشتند که سه میلیون و 300 هزار تومان کمک هزینه به آنها پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در گام دیگر تلاش می کند تا با خرید و احداث که از محل منابع داخلی امداد، کمک های خیران و آورده مددجو تأمین می شود، گام جدی برای ارتقای وضعیت مسکن نیازمندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 5 میلیارد و 100 میلیون ریالی کمک هزینه اجاره به مددجویان مستأجر

پرداخت 5 میلیارد و 100 میلیون ریالی کمک هزینه اجاره به مددجویان مستأجر