مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-21پزشكي

نتایج مثبت آزمایش واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد روی داوطلبان


واکسن کرونا ساخته شده توسط دانشگاه آکسفورد اخیرا روی 1000 داوطلب مورد آزمایش قرار گرفت که نتایج آن مثبت و تاثیرگذار گزارش شده است.

- ، دانشگاه آکسفورد از همان زمان آغاز شیوع گسترده ویروس کرونا مراحل ساخت واکسن این ویروس خطرناک و همه گیر را شروع کرد؛ واکسنی که اکنون روی بیش از 1000 نفر مورد آزمایش قرار گرفته و برای انسان کاملا بی خطر است.

به واسطه این واکسن، بدن داوطلبان مقادیر زیادی آنتی بادی و گلبول سفید تولید می کند که شیوه موثری برای مبارزه با کرونا محسوب می شود.

آزمایش واکسن کرونا توسط دانشگاه آکسفورد دانشمندان دانشگاه آکسفورد در اواخر فروردین تا اوایل اردیبهشت 99 نخستین مرحله آزمایش واکسن توسعه یافته خود را روی حدود 1000 نفر انجام دادند.

نتایج این آزمایشات اخیرا توسط نشریه علمی لنست منتشر شده است که نشان می دهد این واکسن موفق شد در بدن افراد 18 تا 55 ساله که در این آزمایش حضور داشند، ایمنی دوگانه تولید کند.

ادرین هیل، یکی از دانشمندان دانشگاه آکسفورد که در این پروژه مشارکت داشته است عنوان کرد سیستم ایمنی تمامی افراد حاضر در این آزمایش به واکسن کروناویروس واکنش مثبت نشان داده و هم اکنون روی 10 هزار نفر در بریتانیا، آفریقای جنوبی و برزیل آزمایش های بیشتری در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج مثبت آزمایش واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد روی داوطلبان

نتایج مثبت آزمایش واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد روی داوطلبان